DLF TRIFOLIUM

Design til Vadehavsbryggeriet

Designopgave med fokus på godt øl og store naturoplevelser fra den danske Nationalpark - se mere>>

Brochuren som værktøj

Faaborg-Midtfyn kommune lægger vægt på LÆRING, det kom der en anderledes stjerne brochure ud af - se mere>>

Nu leverer AD/ID også til Kina

Med udvikling af logo og ny profil til STAR GROUP, SHANGHAI er jeg blevet helt international - se mere>>

AD/ID med høj cigarføring

Som medlem af Mediehuset Cigarfabrikken kan jeg tilbyde professionel PR - se mere>>

GRÆSFRØ EMBALLAGER MED VISUEL KOMMUNIKATION

TURFLINE skulle i 2001 have nyt design, der på en gang kunne ud- stråle enkelhed og kvalitet, men samtidig informere om et sofisti- keret produktprogram - 7 varian- ter på 7 sprog!

Løsningen blev et design der

”brander” TURFLINE konceptet markant, men hvor rene friske farver i ”headings” omvendt gør det nemt at skelne varianterne.

En stor del af kommunikationen varetages af illustrationer og vignetter, da det er vigtigt at brandet fungerer på østlige emergingmarkeder, hvor mange forbruger er delvis analfabeter.